» » 2022-2023 оқу жылындағы психологтың жылдық жұмысына а н ы қ т а м а

 
 
 

2022-2023 оқу жылындағы психологтың жылдық жұмысына а н ы қ т а м а

Автор: admin от 5-07-2023, 17:36, посмотрело: 65

0

«С.Серкебаев атындағы мектеп-гимназия»
 коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 2022-2023 оқу жылындағы
 психологтың жылдық жұмысына

А н ы қ т а м а


Психологиялық қызметтің мақсаты: 

  • Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық  денсаулығын сақтау,қолайлы әлеуметтік психологиялық жағдай жасау және білім  беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
  •  Оқушылар  арасында   буллинг, кебербуллинг  психикалық денсаулыққа ,репродуктивті денсаулыққа дер кезінде көмек   көрсету.
  • Педагогтардың ата аналардың қарым қатынас жасау біліктілігін, психологиялық педагогикалық жағымды дағдыларын жетілдіру.


 Жаңа оқу жылының басында психологтың жылдық жұмыс жоспарлары бекітіліп, жаңа оқу жылының жұмыстары ұйымдастырылды. 

ПСИХОДИАГНОСТИКАЛЫҚ бағыт бойынша 1-сынып оқушыларының бейімделуі бойынша жұмыстар жүргізілді. 1-сынып оқушыларынан тіл  анықтығы, түстерді  ажырата алу, пішіндерді ажырату, қабылдауын анықтауға арналған психодиагностикалық жұмыстар жүргізілді. Оқушылармен жұмыс  әр оқушымен жеке әңгімелесу арқылы  орындалды. Сонымен қатар, баланың отбасындағы қарым қатынасы мен эмоционалдық күйін анықтау мақсатында түзету дамыту «Отбасы суреті» әдістемесі 1-сыныппен жүргізілді.


Тілінің анықтығы

Түстерді ажырата білуі

Пішіндерді ажырата білуі

Жыл мезгілдерін анықтай алуы

1-10 дейін сандарды тануы ретімен санай алуы

Әріптердің  жазба түрін көшіріп жазуы. Ептілігі қалам ұстауы

Есте  сақтау ойлау қабілеттері

Жоғары

23

18

16

14

24

20

14

Орташа

1

3

6

7

0

4

10

Төмен

0

3

2

3

0

0

0

  2- сынып оқушыларымен  мінез –құлқын, баланың еркін зейін даму деңгейін анықтау мақсатында «Графикалық диктант» пен баланың отбасындағы қарым- қатынасы мен эмоционалды көңіл- күйін анықтау мақсатында «Менің отбасым» әдістемесі алынып, суреттер жинақталды. Графикалық диктанттың мониторингі жасалынды. 2- сыныпта жалпы саны – 62 оқушы. 

5- сынып оқушыларын орта буынға бейімделуі бойынша жұмыстар жүргізілді. Сауалнамалар алынып, мониторинг жасалынды. 5-  сыныпта жалпы саны – 77 оқушы.

 

5-10 сынып   оқушыларының өзіндік бағасын анықтау   мақсатында  «Өзіне сенімділік  бағалау тесті» алынып қорытыланды. 5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін зертеу үшін   Н.Г Лусканованың  «Оқу мотивациясын анықтау» сауалнамасы  «Пәнге қызығушылық»  психогеометриялық тесттар  жүргізілді. Жас мамандардың кәсібилігін анықтау үшін «Мұғалім кәсібилігі» анкетасы, «Мұғалім конфлектілігі» тесті алынып қорытыланды. 

2-3 сынып оқушыларынан эмоциялық күйі, ерік өрісін зерттеу үшін  «Психогеометриялық» тест алынды. 

4 сынып оқушыларынан   «Социометрия»  әдісі  алынып қорытыланды.


  

7-9 сынып оқушыларынан агресивтілігін  анықтау мақсатында  «Кактус» проективті әдісі алынды.

11-сынып оқушыларымен «Климовтың дифференцианалды  диагностикалық» сауалнамасы, «Реактивті  және тұлғалық қобалжу анықтау» тесті  «Сіздің ағашыңыз қандай»  5-сыныптар бойынша пәнге қызығушылық бойынша сауалнама алынып қорытындысы шығарылды.



5 «a»-сынып қай пән ереше ұнайды?

5 «a»-сынып қай  пән сен үшін қиын?

Қай пәннен үй тапсырмасын орындау қиын?

қазақ.тарих

10

1

0

математика

6

6

5

орыс тілі

0

2

6

дене шынықтыру

3

0

0

информатика

2

0

0

Д.Тарих

0

0

1

Қазақ әдебиеті

0

1

3

дене шынықтыру

0

0

0

дене шынықтыру

0

0

0

«Оқушылардың  кәсіби бағытылығын диагностикалау» сауалнамасы алынды.2-3 сынып оқушыларынан эмоциялық күйі, ерік өрісін зерттеу үшін  «Психогеометриялық» тест алынды. 4-сынып оқушыларынан  «Социометрия»  әдісі   алынып қорытыланды.7-9 сынып оқушыларынан агресивтілігін  анықтау мақсатында  «Кактус» проективті әдісі алынды.11-сынып оқушыларымен  «Климовтың дифференцианалды  диагностикалық» сауалнамасы алынып, қорытындысы шығарылды.

«Реактивті  және тұлғалық қобалжу анықтау» тесті  «Сіздің ағашыңыз қандай», мінез-құлқын анықтауға  арналған тест, «Депрессияға бейімсіз бе?» тесті, Басса Даркидің эмоциялық тесті жүргізілді. Мектепшілік әлімжеттік  және отбасы зорлық –зомбылығына байланысты  жасырын сауалнамалар жүргізіліп қорытынды бойынша   зорлық –зомбылыққа ұшыраған балалар анықталмады.







Жасырын сауалнама

8 «б» сыныптар бойынша











Сұрақтар

а

б

в

г

3

Сізден немесе сіздің достарыңыз және таныстарыңыздан ақша немесе бағалы заттарды бопсалау жағдайлары кездесті ме??

0

25

0

0

4

Бопсалайтын кімдер?

2

0

0

0

5

Қай жерде орын алды?

0

1

0

3

6

Қандай формада бопсалады?

0

1

0

3

7

Егер бірнеше рет бопсаласа,олар:?

4

0

2

1

8

Сіздің достарыңыздан немесе таныстарыңыздан ақша бағалы заттар мен киімдерін күштеп тартып алу фактілері кездестіме?

0

25



9

Сіз басқа біреуден ақша киім бағалы заттарды талап еткен дұрыс деп ойлйсызба??

0

25



10

Сізден үлкен ересек адамдар басқа біреуден ақша бопсалау күш қолдану арқылы ұрлық жасауды ұсындыма?

0

25



11

Сізге ата анаңыз немесе басқа  ересек адамдар қысым көрсетеді ме?

0

25

0

0

12

Ата анаңыз сізді теріс қылығыңыз үшін жазалайдыма?

2

23



13

Сабақта қандай көңіл күймен отырасың?

12

12

1

0

14

Стресс күйзеліске ұшыраған күндеріңіз болдыма ?

0

0

0


15

Отбасыңызбен мұғалімдермен және достарыңызбен қарым қатынасыңыз қандай?

17

8

0

0

16

Егерде қатты  қиналсаңыз ішіңіздегі қайғыны қалай шығарасыз немесе көрсетесіз?

0

0

0

0

17

Сізді сабақ кезінде  ұратын мұғалімдер барма





9,10,11-сынып оқушылары арасында Э.Ховард пен Спилбергер тестері алынып, қорытындысы шығарылды. «Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтау» мақсатында 9-11сынып  оқушыларынан тест алынып қорытынды шығарылды. Педагогтармен «Үй ағаш адам» диагностикасы жүргізіліп нәтижесі шықты. 


Оқушының аты жөні

 жинаған баллы

1

Тілеұлы Жанмедет

28

2

Алтаев Аян

32

3

Дәукен Бекнур

30

4

Мухай Айым

32

5

Қайратұлы Әлімжан

22

6

Қаржау Қаракат

38

7

Елемесқызы Ақниет

23

8

Бағашар Әділет

29

9

Жұмәділ Балжан

32

10

Халықұлы Нуржан

26

11

Жандосқызы Жұлдызай

23

12

Нұрланұлы Нұрхан

22

13

Талғатқызы Айару

30

14

Бақытбек Ернұр

23

15

Аният Диана

26

16

Бекжанқызы Айдана

28

17

Баубекқызы Аяулым

24

Жалпы ата- аналар жиналысында ата-аналарға отбасындағы зорлық зомбылыққа байланысты түсіндіре жұмыстары жүргізілді. Рұқсат қағаздар мен сауалнама тесттері алынды.Жас мамандармен  зерттеу жұмысы бойынша жас мамандарға арналған сауалнама мен жасырын сауалнама алынды. Сауалнама нәтижесі бойынша педагогтарымыз ортаға, ұжымға жақсы бейімделгені анықталды.


ПРОФИЛАКТИКАЛЫҚ  бағыт бойынша; Мектептерге арналған жасөспірімдік аутодеструктивтік профилактикалық бағдарламасы ( аналардан  рұқсат қол хат алу), жұмыстары жүргізілді. Қазан айында PISA халықаралық зерттеу бойынша тест алынды. PISA қатысатын оқушылардың сенімділігін арттыру, іштегі үрейден арылту мақсатында «Сенімділік кілті» атты тренинг өткізілді. 

11-сыныптармен «Болашақ мамандық» туралы қиялдайық, 9-сыныптар бойынша «Болашақ мамандықтан менің көретінім» тренингі өткізілді.

    Өзара қарым –қатынасты  жақсарту үшін  6,8,10 сынып оқушыларымен. «Ондай  болу мүмкін емес» 3-5 сынып  оқушыларының   танымдық  процестерін  түзету үшін   «Әңгіме құрайық», «Ғажайып сөйлемдер», « Мүсін» ойын жаттығулары  өткізілді. 11 сынып оқушыларымен «Сенімділік күш береді» тақырыбында  ойын жаттығулары өткізілді. Қарым –қатынасты  дамыту мақсатында 5-9 сынып  оқушыларыңмен Эмоциямен жұмыс ойын жаттығулары өткізілді. 5 сынып оқушыларымен  «Мен өзімнің ойымша», «Мен басқаның көзімен», «Жағымды жағдай», «Түрлі жағдай» тақырыптарында тренингтар өтілді. Құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында  «Сен өз құқығыңды білесің бе» « Жас өспірімдерді қылмысқа итермелейтін не?»,  «Мен зорлық –зомбылыққа қарсымын», «Зорлық –зомбылықсыз балалық шақ» тақырыптарында түзету дамыту жұмыстары жүргізілді. 


  Зорлық  –зомбылықсыз әлемді  қалай құруға болады  атты тақырыбында  8,9,10,11 эссе жазылып  қорытындысы шығарылды.

Жұмыс барысында    оқушылардан «Мен және менің ішкі әлемім» 74 сөзден  тұратын   эссе  жазылып, эссенің жазылу мақсатына байланысты  әр сынып оқушылармен  жеке-жеке сөйлесіп, психологиялық кеңестер берілді. Кеңес берілу мақсатына байланысты  кеңес беру журналына тіркелді. Қосымша  аталған оқушылармен  депрессияға   байланысты  20 сұрақтан тұратын сауалнама алынып,  қорытындысы  шығарылып әр оқушыға жеке анықтамалар жазылуда. Вессерманның 40 сұрақтан тұратын   невротизациялық  деңгейін анықтауға байланысты  психологиялық тест жүргізілді. 

Жас –өспірімдер арасындағы әлімжеттік тақырыбында аудандық жиналыста баяндама жасалды.


 Жас және жаңадан келген педагогтармен «Ұжымға бейімделу» атты тренинг өткізілді. Тренингке жалпы саны 12 педагог қатысты. Жас мамандар тренинг арқылы бір-бірімен танысты, бойларын сергітіп жаттығулар жасады. Жас мамандарымызға жадынама таныстырылды. Ол жерде, мұғалімнің сабаққа қоңыраудан бұрын келіп, кабинеттің, тақтаның тазалығына назар аударуы, сабаққа келмеген оқушыларды анықтауы, сабаққа барлық оқушыны қатыстыруы, оқушылардың тәртіптеріне баса назар аудары, сабақты қызықты және жаңа технология мен әдіс- педагогтардың тәсілдер арқылы ұйымдастыруы секілді бірнеше кеңестер берілді.   Психологтар жас мамандардың   жұмыстарына сәттілік тіледі. 


  Жалпы ата–аналар жиналысында «Ата- анамен бала арасындағы қарым қатынас?» тақырыбында  тренингтар өтіліп психологиялық кеңестер берілді. 1 сынып ата- аналары мен  «Ата –ана махаббаты»  тақырыбында ашық ойын жаттығулар өткізілд.Қосымша  психологиялық кеңестер берілді. 5-11 «Мен өмірді сүйемін», «Өмір қымбат адамға »,  «Өмір маған бақыт сыйлайды»,« Ғажайып өмір» тақырыптарында тренингтар өтілді. 5- сынып оқушылардың темпераменттін анықтау тесті жүргізіліп қорытындысы шығарылып, әр оқушыға  қай темперамент типіне жататыны туралы анықталды. 11- сынып оқушыларымен Сіздің мінез -құлқыңыз қандай? тақырыбында сурет арқылы   диагностика  жүргізіліп қорытындысы шығарылып әр оқушыға жеке таныстырылды. Сонымен қатар «Қазіргі қоғамдағы ата-ана» тақырыбында жалпы ата-аналар жиналысы өтті. Жалпы саны 60 ата ана қатысты.

Биылғы жылдың қазан айында бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктерінің теориялық негіздері ата-аналарға баяндама оқылды. 


Жалпы ата -аналар арасында «Баланың бас ұстазы  ата -ана» тренингі өткізілді.

7,8-сынып оқушыларымен «Мен зорлық  -зомбылыққа қарсымын» дөңгелек үстелі өткізілді. 

Әдістемелік кеңес отырысында мұғалімдердің көңіл-күйін көтеру мақсатында ойын жаттығу жүргізілді. Мұғалімдеріміз би билеп, бір біріне жақсы лебіздері білдірді. 

    1-сынып оқушыларының бейімделуіне байланысты ата-аналарына  кеңестер берілді. 11 сынып оқушыларының күн тәртібі ережесін құру, мемлекеттік емтиханға психологиялық  қалай дайындалу керек екені  «Стресстен арылу тәсілдері» «Күйзеліске қарсы гимнастика» қобалжуды жеңуге арналған психологиялық жаттығулар өткізіліп кеңестер берілді. Ата аналармен  «Ата ананың мектептегі алатын орны», «Компьютерлік ойындардың бала психикасы» баяндамалар өткізілді.

Оқушыларға кеңестер берілді  «Адам қалай өзіне сенімді болады», «Депрессиядан қалай арылуға болады»,т.б көмектер берілді.

Сенім телефоны түскен хаттармен толық жұмыстар жүргізіліп АКТ-лері жазылды. Сенім телефонына харбаласқандар болған жоқ. Мектепке есепке алынған оқушылар саны- 5, аталған оқушылармен жеке жұмыстар жүргізілуде.

Күнделікті 9, 10, 11- сыныптардың оқушыларымен түсіндірме жұмыстары жүргізіліп жатыр. Сонымен қатар, сұраныс бойынша келген оқушылармен жеке жұмыстар жүргізілуде.


Психоконсультациялық бағыт бойынша жыл бойы сынып жетекшілерге зерттеу  нәтижелері бойынша кеңес беру,жас мамандарға бейімделуге байланысты кеңес беру, ата аналар комитетімен жұмыс, сұраныс бойынша жеке және топтық кеңес беру жұмыстары жүргізіліп отырды.


ПСИХОКОРРЕКЦИЯЛЫҚ бағыт бойынша 

Жыл бойы  «Ерекше бақылауда» тұрған  балаларымен ,психокоррекциялық жұмыс,жеке және сұраныс бойынша жұмыс,диагностика нәтижесі бойынша барлық сыныптар бойынша жұмыс жүргізілді.





 
 

                                                                             Психологтар:   Л.Б.Шаймухаева
                                                                                                             А.Ыдырыс

Категория:

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.