Бекітемін
Мектеп директоры
Л. Н. Нусипкожаева____________
«____» __________________2022ж
«Мектепке дейінгі шағын орталығы және Түменбай бастауыш мектебі бар С. Серкебаев атындағы орта мектеп-гимназия» КММ бойынша педагог-логопедттің
2022-2023 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
Педагог-логопедтің мақсаты: Оқушылардағы ауызша және жазбаша сөйлеу тіліндегі бұзылыстарын анықтау және түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу,сөйлеу тілі бұзылыстарының алдын алу.
Міндеттері:
-Оқушыларды тексеру, олардың дамуындағы ауытқушылықтарының құрлымы мен байқалу айқындығын анықтау, логопедиялық тексеру нәтижелері бойынша тұжырымдама жасау және оларды рұқсат етілетін көлемде ата-аналарына және педагогтарға (оқушылар дамуындағы мәселелерде және оларды жеңуде бағдарлау мақсатында) жеткізу:
-Түзету жұмыстарының міндеттерін, формасын , тәсілдерін анықтау , бастапқы сөйлеу тілдік бұзылыстардың салдарынан туындауы мүмкін туынды бұзылыстардың алдын алу, оқушылардың дамуындағы жүйкелік-психикалық ауытқушылықтарды жеңу,сөйлеу тілдік бұзылыстарды барынша түзетуге бағытталған жеке даму бағдарламасы аясындағы түзете-дамыту жұмысын жүргізу;оқушылардың ары қарай қоғамда бейімделуін қамтамасыз ету;
-Балаларды ПМПК-ке ,психологиялық, медициналық орталықтарға (қажет болған жағдайда)жіберу;
-Сабақ өткізу үшін оқушыларды психофизикалық және сөйлеу тілдік жағдайын есепке ала отырып, топтастыру;
-Түзету жұмысын ұйымдастыру барысында педагогтардың кәсіптік құзыретін жоғарлату бойынша шаралар өткізу;
-Оқушылармен түзете-дамыту жұмысының жеке бағдарламасын жүзеге асыруды мониторингілеу;
-Мектеп және жанұя жағдайындағы сөйлеу тілдік бұзылыстары бар оқушылармен жұмыс бойынша педагогтарға, мамандарға және ата-аналарға кеңес беру;
-Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі мен психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиум жұмысына қатысу;
-Нормативтік құжаттарға сәкес өзінің кәсіптік біліктілігін арттыру.
Р/с | Іс- шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Есептік нысан | ||||||
І.Диагностикалық бағыт. | |||||||||||
1 | Балалардың сөйлеу мерзімін тексеруді өткізу | Сұрақ-жауап, сауалнама | 1 -4сынып | 1-15.09.2022 | Анықтама | ||||||
2 | Логопункта тіркелген балаларды қайта терең тексеру | Деңгейлік таапысармалар | 1-4сынып | Қыркүйек айы | Анықтама | ||||||
3 | Сөйлеу карталарын толтыру | Сөйлеу карта | 1-4 сынып | Қыркүйек айы | Сөйлеу карталары | ||||||
4 | Жұмыстың жеке жоспарын құрастыру | Жоспар / ктп жасау/ | 1-4 сынып | Қазан | Жоспар, ктп | ||||||
5 6 | Дыбыстық айтылудың коррекциясы бойынша және дәптер жүргізу Оқушыларға жеке диагноз бойынша жұмыс жоспар жасау, диагнозын анықтау, қорытынды алу | сауалнама Сауалнама, диагностикалық карта | 1-4сынып 1-4сынып | Жыл бойы 15.09-15.10.22ж | Анықтама Диагностикалық карта | ||||||
ІІ. Түзету – дамытушылық бағыт. | |||||||||||
1 | Оқушыларға жеке сабақ құру,жоспар жасау | жоспар | білім алушылар | 5.09.22ж | Анықтама | ||||||
2 | Үйлестірілген қимылдарын , артикуляциондық гимнастика жаттығулардың жиынтығын орындау | Артикуляциондық гимнастиканың жиынтығы | топ, топпен, жеке оқушылар | Жыл бойы | Фото, жазба жұмыстары | ||||||
3 | Айтылған сөздердегі автоматизация және дыбыстардың қойылымы, шақырылуы | Дыбыстың айтудың коррекциясы | топ, топпен, жеке оқушылар | Сабақ барысында | Артикуляциялық жаттығулар | ||||||
4 | Фонематикалық есту қабілетін дамыту, есту қабылетін байқау | Дыбыстық талдаудың қалыптасуы | топ,топпенжеке оқушылар | Сабақ барысында | Сөздердің дыбыстық талдауы, жүйелі буын | ||||||
5 | Сөз тіркесін дамыту (әр қашан) | Айтылатын сөйлемді дұрыс құрастыру, сөздерді келістіру, сөйлемді көбейте білу | топ,топпен жеке оқушылар | Айына бір рет | құрылымын талдау Ойындар, әңгімелеу | ||||||
6 | Дидактикалық ойындар мен жаттығулар арқылы жалпы және ұсақ моториканы дамыту | Қолдың саусақтарын жұқа дифференциялық қимылдармен ынтыландыр | топ,топпен жеке оқушылар | Үнемі | Саусақтар гимнастикасы, ұсақ заттармен ойын | ||||||
1 | III. Ата-аналармен, сынып жетекшілермен жұмыс | ||||||||||
Ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу: «Логопунктың жұмыстың мақсаты мен міндеті» | Педагогикалық білімдерді ата-аналар арасында тарату | топ,топпен жеке оқушылар | 15.11.22ж | Анықтама | |||||||
2 | Ата-аналарға жеке кеңес беру: «Ата-аналар мен логопед арасында балалардың сөйлеу коррекциялы ақауларды бойынша ынтымақтастық» | Артикуляциондық жаттығуларды дұрыс орындау | ата-ана | 21.12.22ж | кеңес беру,анықтама | ||||||
3 | «Қолдың саусақтырының ұсақ маторикамен дамыту арқылы тілдің коррекциясы» тақырыбына семинар сабақтарын жүргізу және ұйымдастыру | Жиналыс | ата-ана | 19.01.23ж | Анықтама фото | ||||||
4 | Қозғалыс – папкаларын дайындау, кеңестер мен мектеп дейінгі тіл дамыту бойынша ата – аналарға | сауалнама | ата-ана | 27.01.23ж | кеңес беру кітапша | ||||||
Балалардың тілдік дамуының тексеру талдауын өткізу. Сынып жетекшілерін логопункқа тіркелген балалардың тілдік сараптамасымен таныстыру | таныстыру | мұғалім | 15.01.23ж | мұғаліммен байланыс дәптері | |||||||
«Балалардың тілдік ақауларының профилактикасы» атты тақырыпқа кеңестер дайындау. «Мектепалды даярлық тобында балалардың дыбыс айтылуының коррекциондық жұмысы» | кеңес беру | сынып жетекші оқушы,ата-ана | Жылына екі рет | байланыс дәптер | |||||||
Логопедтің кабинетіндегі ақпараттық бұрыштаманы безендіру | Ережелермен таныстыру Логопед мұғалім | Жылына екі рет | Логопед бұрышы | ||||||||
IV.Консультация беру (кеңес беру) | |||||||||||
1 | Сабаққа бейімделуде кездесетін негізгі проблемалар» | кеңес беру | 1-4сынып | Өз уақытында | Анықтама | ||||||
2 | Білім алушыларға бейімделу кезеңінде қолдау көрсету мәселелері бойынша кеңес бер | кеңес беру | ата-аналар | Өз уақытында | Анықтама | ||||||
3 | Мұғалімдердің сұранысы бойынша кеңес беру | кеңес беру | педагогтар | Өз уақытында | Анықтама | ||||||
4 | МАД 1-4сынып білім алушылардың ата-аналарына жеке дара кеңес беру | кеңес беру | педагогтар | Өз уақытында | Анықтама | ||||||
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс | |||||||||||
1 | Үйден оқитын оқушылардың психологиялық жәй күйін анықтау | үйіне бару | үйден оқитын оқушылар | өз уақытында | фото | ||||||
2 | Логопедтік сабаққа қатысатын оқушылардың ата-ана, мұғалімдермен | әңгіме | білім алушылар, ата-аналар, мұғалімдер | үнемі | фото | ||||||
3 | Сауаттылыққа үйрету, тіл дамыту бойынша даярлық топтарды фронталдық сабақтарға қатысу | Бақылау зерттеу | есептегі оқушылар | үнемі | Анықтама | ||||||
4 | Сынып жетекшілер мен оқушылардың лого сабаққа тіргелген оқушылар туралы ақпарт беру, түсіндіру жұмыстарын жүргізу; | Жиналыс | тіркелген оқушылар,ата-аналар, мұғалімдер | жылына екі рет | Анықтама фото | ||||||
Логопед: Н. Дәулетхан