» » Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы. 14-18 ҚАРАША

 
 
 

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы. 14-18 ҚАРАША

Автор: admin от 14-11-2022, 15:32, посмотрело: 34

0

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы 

Білім беру ұйымы

Топ:Мектепалды даярлық

Балалардың жасы: 5-6 жас

Жоспардың құрылу кезеңі:  14-18 қараша  2022жыл


Күн тәртібі

Дүйсенбі

14-қараша

Сейсенбі

15-қараша

Сәрсенбі

16-қараша

Бейсенбі

17-қараша

Жұма

18-қараша

Балаларды қабылдау

Балаларды қабылдау:балаларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу.Балалар үшін жайлы жағдай жасау.Баланың бүгінгі көңіл-күйі,оны не қызықтыратыны туралы сұрау,баланы жеке пікір білдіруге тарту.



Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру 

Ата-аналармен бала денсаулығы,баланың үйдегі күн тәртібі,жетістіктері туралы әңгімелесу,баланы дамыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша (жыл мезгіліне байланысты балаларды киіндіру ) кеңес беру.


Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

Балалардың қызығушылықтары мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып,күні бойы ұйымдастырылған әртүрлі балалар іс-әрекеті ойын,қимыл,танымдық,шығармашылық,зерттеу,эксперимент,еңбек,балалардың дербес әрекеті,өзіне-өзі қызмет ету әрекеті.







Таңертеңгі жаттығу

Таңертеңгі жаттығу кешені,қимыл белсенділігі,ойын әрекеті.Сапқа тұру,жүгіру,жалпы дамытушы және тыныс алу жаттығулары

Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық

Балалардың сезінген әсерлерімен бөлісу,жаңалықтарды білу,бірлескен жоспарларды,мәселелерді талқылау,қызығушылықтары

 бойынша әрекет түрін таңдау,ережелер туралы келісу және т.б.





Ұйымдастырылған іс-әрекет


1.Сөйлеуді дамыту

Дауысты,дауыссыз дыбыстарды ойын барысында бекіту.

Қонаққа дәрігер апай келеді.Дәрігер әңгімесі.Дәрігерлер ақ халатты абзалжан

дар.М.Төрежанов әңгімелері:Ана

алғысы,Үш дос,

Адал дос,Бізде ойнаймыз,Шие тергенде.Дәрігер туралы Әжесін қайсысы жақсы көреді? Әңгімесін мәнерлеп оқу.

Сұрақтар қою арқылы мазмұнын сұрау.Сөздік жұмыс.

Дидактикалықойын:

Дауыстыдыбыстар

ды ата?Қатты нөсер

басылды.Күн жарқырап ашылды.

Неше түрлі әдемі.

Кемпірқосақ

жасалды.Дәптермен жұмыс.Тапсырмаларды орындау.Мақал-мәтелдерді жаттау.


2.Математика негіздері

Текше,шар,цилиндрді тануды,атауды

үйрету.Логикалық байланыстармен заңдылықтарды орнату,санау дағдыларын дамыту;

санау білігін бекіту,

қоршаған ортадан геометриялық фигуралардың пішіні бар заттарды табуға үйрету.Ойын жағдаяты.Сиқырлы пішіндер әлемі.

Геометриялық денелердің атауларымен танысу.Текше,шар,

цилиндр.Топпен жұмыс.Ойын жаттығуы«Пішіндер неге ұқсайды?»

Кеңістіктік ұғымдарды дамытуға арналған ойын «Фигураны атап көрсет»     Дәптермен жұмыс.

1-2тапсырманы орындау.

3-4тапсырманы орындау. «Пішінді табыңдар» дидактикалық ойыны.Математика

лық жазулар дәптерімен жұмыс.

3.Қоршаған орта таныстыру

Көлік түрлерімен таныстыруды жалғастыру,

олардың қарапайым құрылысы және

қажеттілігі жайлы

түсіндіру.Арнайы көлік түрлерінің көп түрлілігі,белгілі жұмыс түрін орындау үшін олардың жабдықтары жайлы түсініктердіқалыптастыру.Айналадағы қоршаған ортаға зейін қоя білу дағдысын қалыптастыру.

Көшедегі тәртіп

ережелерін сақтау.

Доп пен үрлегіштер ойыны.Демонстрациялық материалмен жұмыс.Жетекші сұрақтар.Өрт сөндіргіш машинасы.

Жедел жәрдем машинасыПолиция машинасы.Апаттық машинасы.Қоғамдық көліктегі тәртіп ережелері.Автобуста 

ойыны.Қосымша ақпарат беру.Төрт дөңгелек,дөңгелек.

Келесің сен дөңгелеп.

Жеткізер әр уақытта

.Қажет болған

бағытқа.Оның аты-

машина.Кел,дос,отыр қасыма!

4.Дене шынықтыру

Оң және сол қолмен алысқа лақтыруға үйрету,қолды айналдырып

алдымен төмен түсіріп,сонан соң көтеріп,түзу ұстап артқа жіберіп барып лақтыру шеберлікте

рін дамыту.Баяу қарқынмен жүгіруге үйрету,қозғалыс қарқынын сақтап жүгіру және аяқты өкшеден аяқтың ұшына қарай басып жүгіру дағдыларын бекіту.Жүгіру барысында қолдары мен иықтарын бос ұстап жүгіруге баулу.Көңіл күйіңді көрсет ойын

жаттығуы.Бір сызық бойында тұрып,

жүргізіушінің сұрағына ым-ишарамен жауап береді.Доппен орындалатын ойын.Тізбек

бойынша жүру және жүгіру.Жұбыңды тап ойын-жаттығуы.

Көзге арналған гимнастика:Әдемі көбелек.Негізгі қимыл қозғалыстар ды орындау.Тепе-теңдік.Түсіріп алма ойын-жаттығуы.

Қимыл-қозғалыс ойыны.Қу түлкі.

Көңіл күй.


1.Сауат ашу негіздері

Дыбыстық талдау туралы білімдерін жетілдіру.Берілген дыбысқа сөз құрай алу дағдыларын бекіту.Графикалық жұмысты орындау кезінде әртірлі құрылымды сызықтарды өрнек бойынша,сұлба бойымен қолды көтермей,үзбей жаза білу қабілеттерін дамыту.Сұрақ-жауап әдісі 1.Астана,Алматы,Тараз...қалалар.2.Ертіс,Еділ,жайық,Іле-...өзендер.3.Ту,гимн,елтаңба-...рәміздер.

4.Мұғалім,дәрігер,азпазшы-...мамандар.

5.Кітап,дәптер,портфель-...мектеп құралдары.Артикуляциялық жаттығулар.

Күрекше,ине,төбе

шік,түтікше.Кім білгіш?дидактика лық ойыны.

Дауысты,дауыссыз дыбыстарды ажыратады.Айтыл

ған дыбысқа сөзойла

 дидактикалық ойыны.1т.Д дыбысы кездесетін сөздерге мысал:доп,дорба,дәндақыл,дарын,дала,

домбыра,дуадақ. 

2т.  М дыбысы

кездесетін сөздерге мысал:мақта,мысық,моншақ,мал,малта магнит,мейіз, 

3т. Т дыбысы кездесетін сөздерге мысал:тарақ,тақия,тазы,тоқым,толқын,

темір,табақ,тамақ,тал,тон,тұз.Тал сөзіне дыбыстық талдау.

Дәптермен жұмыс.

Үзік сызықтарды бастыр.Графикалық жұмыс.

2.Математика негіздері

Уақыт ұғымдары туралы білімдерін қалыптастыру.Уақыт

ты сипаттайтын сөздердің атауларын анықтау:таңертең,күндіз,кеш,түн,бір тәулік ті құрайтыны туралы түсінік беру,тәуліктің бөліктерінтану,атаудыүйрену,атау кезінде дұрыс реттіліктісақтау

кеше,бүгін,ертең.

Уақытты цифрлат арқылы тану.Ойын сәті.Әлия мен Сырым.

Тәулік бөліктері бейнеленген сурет.

Деменстрациялық материал.Жұмбақ.

Қабырғадан қарап тұр,

Уақытты санап тұр.

Ағайынды екеуі.

Шеңбер бойы

жүгірген.Аласа бойлы ағасы.Бір айналып өтеді.Ұзын тұра інісі Сағат сайын өтеді.

Тәулік бөліктері туралы сұхбатжүргізу.

Демонстрациялық материалмен жұмыс.

Сағатпен танысу.

Сағаттың моделдері

мен жұмыс.Таңертең тұрамын.Бетімді жуамын.Шашымды тараймын.1-т.Тәулік бөліктерін атау және сәйкес суреттерді тауып жапсыру.

Сағатпен уақытты анықтайды.Сағаттағы уақытты атайды:

таңертеңгі 7,күндізгі2,

кешкі 8,түнгі 10.Күн мен түн ойыны.

2-т.Мәтінді тыңдау.

Суреттермен сәйкестендіреді.

Дәптермен жұмыс.

3-т.Суреттерді ретімен жалғайды.

Математикалық жазулар дәптерімен жұмыс.

3.Қазақ тілі

Қазақ тіліндегісыпайы сөздер мен

сөйлемдерді түсінуді және қолдануды үйрену.Сыпайылықты білдіретін сөздермен сөздік қорларын толықтыру,оларды күнделікті өмірде қолдана білуге дағдыландыру.Қарапайым сұрақтарға жай сөйлеммен жауап беру,артикуляциялық моторикасын жаттықтыру,сөйлеу кезінде тыныс алуды және дикцияны дамыту.Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру.Балалар шеңбер бойымен тұрып,бір-біріне жақсы тілектер

айтады.Қонаққа қуыршақтар Сәуле мен Арман келеді.

Ойын:Кім көп біледі?

Қандай мамандықтар білесіңдер?Ғарышкер,құрылысшы,сатушы,

дәрігер,аспаз,мейірбике.Қандай сыпайы сөздер білесіңдер?

Жағдаяттарды шешу.

Ойын:Ғажайыпсөздер.

Сәлеметсізбе,Өтіне

мін.Рақмет,Кешіріңіз.Дыбыстық жаттығу айнамен.Ә-ә-ә әдепті,

ө-ө-өтінемін.

Дидактикалық ойын.

Не деу керек?Анаң сенің базардан,Алма сатып әкелді.Рақмет деу керек.Біз әдепті баламыз.Ойнап асыр саламыз.Айтқан тілді аламыз.Сәлем беріп үлкенге,Жол көрсете аламыз.Жұмыс дәптеріндег ітапсыр

малар.Суреттерді сәйкес сөздермен қос.Мақал-мәтелдерді жаттау.Әдептілікті данадан үйрен.Сіз-деген әдеп,Біз деген көмек.Ойын:сұраққа жауап бер.Сен әдепті баласың ба?

4.Музыка

Шығармалардың эмоциялық мазмұнын,

олардың сипатын,

көңіл күйін ажырату,

әсерлі реңктерін ажырату.Әннің шаттық көңілін көңілді жеткізіп,

жеңіл,ширақдауыспен шумақтардың соңын жұмсартып айту.

Әуеннің би сипатын сезіну,би қимылдары

ның элементтерін орындау,халық биін үйрену арқылы көркем мұраның кейбір элементтерімен таныстыру.Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау ды үйрету.Мерекелік марш.Б.Дәлденбай.

Әуеннің сипаттамасы

на сәйкес ырғақтық қимылдарды мәнерлеп жасауға үйрету.Музыкалық-ырғақтық қимылдар:

Құстар.Балаларға өз қалауы бойынша таныс би қимылдарын орындау.Музыка тыңдау:Асқақта,

Астана.дауыс жаттығуы.Ән айту.

Астана.А.Досмаған

бет.Елтаңбасыелімнің.Билер:Асатаяқбиі.

Айналма,ашамай,сыр

ға,толқын,ирек,буын би элементтерін мәнерлеп жасауға үйрету.Ойындар,

хороводтар:Мен күйшімін.


1.Математика негіздері

Уақыт ұғымдары туралы білімдерін қалыптастыру.

Уақытты сипаттайтын сөздердің атауларын анықтау:таңертең,күндіз,

кеш,түн,бір тәулікті құрайтыны туралы түсінік беру,тәуліктің бөліктерін тану,атауды үйрену,атау кезінде дұрыс реттілікті сақтау:кеше,бүгін,ертең.

Уақытты цифрлат арқылы тану.Ойын сәті.Әлия мен Сырым.Тәулік бөліктері бейнеленген сурет.

Деменстрациялық материал.Жұмбақ.

Қабырғадан қарап тұр,

Уақытты санап тұр.

Ағайынды екеуі.

Шеңбер бойы жүгірген.

Аласа бойлы ағасы.Бір айналып өтеді.Ұзын тұра інісі Сағат сайын өтеді.

Тәулік бөліктері туралы сұхбат жүргізу.

Демонстрациялық материалмен жұмыс.

Сағатпен танысу.

Сағаттың моделдерімен жұмыс.Таңертең тұрамын.

Бетімді жуамын.Шашымды тараймын.1-т.Тәулік бөліктерін атау және сәйкес суреттерді тауып жапсыру.

Сағатпен уақытты анықтайды.Сағаттағы уақытты атайды:таңертеңгі 7,күндізгі 2,кешкі 8,түнгі 10.Күн мен түн ойыны

2-т.Мәтінді тыңдау.

Суреттермен

сәйкестендіреді.Дәптермен жұмыс.3-т.Суреттерді ретімен жалғайды.

Математикалық жазулар дәптерімен жұмыс.

2.Көркем әдебиет

Ертегі мазмұны бойынша ойнату арқылы театр мәдениетіне баулу.

Байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру.Мақтақыз бен мысық қазақ ертегісіментаныстыруЕртегі мазмұны бойынша сұрақтар.

Дәптермен жұмыс.

Жұмбақты шеш.

Ертегіні рөлдерге бөліп сахналау.

3.Сөйлеуді дамыту

Дауысты,дауыссыз дыбыстарды ойын барысында бекіту.

Қонаққа дәрігер апай келеді.Дәрігер әңгімесі.

Дәрігерлер ақ халатты абзал жандар.

М.Төрежанов әңгімелері:Ана алғысы,

Үш дос,Адал дос,Бізде ойнаймыз,Шие тергенде.

Дәрігер туралы Әжесін қайсысы жақсы көреді? Әңгімесін мәнерлеп оқу.

Сұрақтар қою арқылы мазмұнын сұрау.Сөздік жұмыс.Дидактикалық ойын:Дауысты дыбыстар

ды ата? Қатты нөсер

басылды.Күн жарқырап ашылды.Неше түрлі әдемі.

Кемпірқосақ жасалды.

Дәптермен жұмыс.

Тапсырмалардыорындау.Мақал-мәтелдерді жаттау. 

Анаға бала алтыннан да қымбат.Жаны саудың тәні сау.Ата-балаға сыншы.

Ата-бәйтерек.Бала жапы

рақ.Тіл жаттықтыру.

Жаңылтпаш.Шеше,

неше кесе сынды кеше? 

4.Дене шынықтыру

Гимнастикалық қабырғаның жоғарғы жағына дейін біраттас тәсілмен өрмелеуге үйрету,қол мен аяқ қозғалыстарының үйлесімділігін дамыту.Еденде иректеліп жатқан жіп үстімен басына құм салынған қапшықпен қолды екі жаққа созып жүру және теріс қарап,теп-теңдіктерін сақтап жүруге жаттықтыру.Бір-бірінен 1м арақашықтықта жатқан заттар арқылы фитболдысаусақтарымен домалатып алып жүруді бекіту.

Тапсырманы өз 

бетімен орындауға баулу және

шыдамдылық,ептілік,күш секілді дене сапаларын дамыту.

Саусақ гимнастикасы.

Бас бармағым-атам,

Балалы үйрек-әжем,

Ортан терек-әкем,

Шылдыр шүмек-анам,

Кішкене бөбек-мен.

Міне менің спорт сүйер отбасым.

Құрсаумен орындалатын ЖДЖ.Негізгі қозғалыстарды алмастыру тәсілімен орындау.Тепе-теңдік.

Ойын:«Тигізбе!» Тыныс алу гимнастикасы «Отбасы»


1.Сауат ашу негіздері

Үш дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасауын одан әрі жетілдіру.Дауысты,дауыссыз дыбыстарды ажыратуларын жетілдіру.Берілген дыбысқа сөз құрай алу дағдыларын бекіту .Телефон дидактикалық ойыны.

Ойын шарты:балалар бір-бірінің құлағына сыбырлау арқылы айтылған сөзді басқа балаға жеткізеді.Егер ойын барысында сөзді кімде-кім дұрыс

естімей қате естіп,

сөзді шатастырып алса,айыбын төлейді.

Сұрақ-жауап арқылы қайталау.Қандай дыбыстар болады?

Дауысты дыбыстар қандай түспен белгілейміз?Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?Сөздерді буынға қалай бөлеміз?

Артикуляциялық жаттығулар.Күрекше,ине,төбешік,түтікше. 

Дыбыстармен жұмыс.

Дұрыс көрсет дидактикалық жаттығуы.Балалар мен сөздер айтамын,

сөз  үш дыбыстан

тұрса,үш цифрын,егер сөз екі дыбыстантұрса 

екі цифрын көрсет.

Кім алғыр

дидактикалық ойыны.

Ойын шарты:қатаң,

ұяң,үнді дыбыстарды ажырату.Дәптермен жұмыс.Дыбыстық талдау жасау.

Графикалық жұмыс.

2.Қазақ тілі

Сөздік қорларын толықтыру.Қазақ тіліндегі сөздер мен сөйлемдерді түсініп және күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету.Неше?Нешін

ші? сұрақтарына жауап беруге жаттықтыру.Жыл мезгілін,апта күнін сүрақтар арқылы анықтау.Жақсы өнеге тақырыбын қайталау.

Ойын:Ғажайыпсөздер.

Ғажайып сәт.Ойын:

Сұрақ-жауап.Сен қай Республикадатұрасың

Қай ауылда тұрасың?

Қай көшеде тұрасың?

Қандай үйде тұрасың?

Үйдің нөмері қандай?

Бірқабатты үй,көп қабатты үй.Сурет

тер арқылы әр бөлме қалай аталатынын айту.Мысалы:асүйде нелер бар?

Үлестірмелі материалмен жұмыс.

Кімде не бар? Ойыны.

Суреттегі заттарды атап көрсету.

Дәптермен жұмыс.

Қонақ бөлме жарық,

таза,әдемі.Суретін сал.

3.Қоршаған ортамен таныстыру

Жаяу жүргіншілер ережесін меңгертуді жалғастыру.Жол белгілерінің қауіпсіздік сақтаудағы маңызды екенін әңгімелеу.Көшедегі тәртіп ережесін қатаң сақтауға,жолда зейінді болуға дағдыландыру.

Бұзба көше тәртібін.

Ұрынарсың апатқа.

Ұқыпты болсын әр күнің,

Жақын болма шатаққа!

Жұмбақ жасыру.Өзі сөйлей білмейді,Бірақ тоқта,жүр дейді.

Бағдаршам ойыны.

Демонстрациялық материалмен жұмыс.Жол белгілері.Сөздік жұмыс:

жаяужол.Жолдан өту ойыны.Шарты:әрбір іс-әрекетті сөзбен жеткізу.

Солға қараймыз,оңға қараймыз. Топтық жұмыс.

Жол белгілерін табу

ойыны.Әр топ жол белгілерін табады.

Жағдаятты шешу.

Көшеден қалай өту керектігін түсіндіру.

Ұшқыштар мен тапқырлар ойыны.Автокөліктің неше дөңгелегі бар?Жаяу жолда кім жүреді?Көлікті кім басқарады?Екі жолдың қиылысы?Бағдаршамның үштүсі.Дәптерменжұмыс.Жол белгілерін есіңе сақта.Суретпен жұмыс.



4.Музыка

 Музыкалық шығармаға өзінің қатынасын білдіру,оның мазмұны мен сипаты туралы пікірін айту.Қазақ халқының музыкасын қабылдау.

Әннің сипатын қабылдау,

дауысын дұрыс келтіріп орындау,ырғақтық бейнесі мен динамаикасын дәл беру, әннің кіріспесін,

басын,қайырмасын ажырату.Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау.

Халық биін үйрену арқылыкөркем мұраның кейбір элементтерімен таныстыру.Қазақтың ұлттық ұрмалы аспаптарында ойнауға үйрету. «Жаса Қазақстан» әнін орындау.Музыкалық-ырғақтық қимылдар:

Көңілді балалар.Балалар жұптасып соң тұрады.

Бірінен-соң бірі тұрады,

тізені көтеріп жеңіл секіріп,серіппе жасап,

шапалақтап,топылдатып,

екеуі екі жаққа қарап айналады.Литва халық әуені.Музыка тыңдау:

Туған ел.Дауыс жаттығуы.

Ән айту:Жомарт елім.

Астана әнін қайталау.

Билер:Қара бала биі;

Асатаяқ биі.Ойындар,

хороводтар:Ноталарды орналастыр.Музыкалық аспапта ойнау:Илигай.

1.Сауат ашу негіздері

Дыбыстық талдау жасауларын одан әрі жетілдіру.Сөздерді буынға бөле алу дағдыларынбекіту.

Дидактикалық ойындар арқылы білімдерін пысықтау.Жалпы атауын ата ойыны.

1.Алмұрт,алма,жүзім-...жемістер.

2.Сәбіз,бұрыш,қарбыз-...көкөністер.

3.Қайың,терек,шырша-...ағаштар.

4.Қаңтар,ақпан,желтоқсан-...қыс айлары

5.Қыркүйек,қазан,қараша-...күз айлары.Сұрақ-жауап арқылы қайталау.Дыбыстар нешеге бөлінеді?Дауысты дыбыстар ше?Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? Тиістісін көтер

дидактикалық ойыны.Жуан және  жіңішке дауысты дыбыстарды ажырату.

Сөздерді буынға бөл дидакатикалық ойыны.

Сөздерді буынға қол шапалақтау арқылы бөлу.

Дәптермен жұмыс.

Штрихта,үзік сызықтарды бастыр,жалғастыр.Саусақ жаттығуы.Суреттен қатаң дауыссыз дыбыстардан басталатын сөздерді ата.

Нан сөзінің дыбыстық сызбасы,талдау.

2.Көркем әдебиет 

Өлеңді жаттату арқылы мәнерлеп оқуға дағдыландыру.Сурет бойынша әңгімелеуде теңеуді қолдануға үйрету.

Байланыстырып сөйлеу дағдысын жетілдіру.

Көңілді амандасу.Әдемі күліп,әркім өзінің атын атап амандасыңдар.

Әдептілік туралы әңгіме.

Әдептілік деп үлкенді сыйлау,кішіге қамқор болу,тазалықты сүю,

достарын ренжітпей ойнау,қиын кезде көмектесу.Е.Өтетілеуұлы Әдептілік әлемі өлеңін мәнерлеп оқу.Сөздік жұмыс.Өлең мазмұны бойынша сұрақтар.

Көшелерден біз өткен.

Ата көрсем,жақын кеп.

Сәлем берем ізетпен

Амансызба ата деп.

Мнемокестедегі суреттер бойынша тақпақты жаттау.Дәптермен жұмыс.Әдепті бала туралы әңгіме құрау.

Мақалды жаттау.Әдепті бала көрікті.

Дидактикалық ойын.Не істеу керек?Ойын шарты:

Сұрақтарға жауап алу арқылы балаларды әдептілікке жетелеу.

3.Шығармашылық іс-әрекет

Шығармашылық дағдыларын қалыптастыру.

 Бірнеше бөліктерден заттар жасау жапсыру,құрастыру, суретін салу,мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру.

Үлестірмелі

материалдармен жұмыс.

Гүл дүкені дидактикалық ойыны.Әртүрлі бөлме өсімдіктерінің суреттері.

Шебер және батыл саусақ жаттығуы.

Балалар шығармашылығы.

Көрме.

4.Дене шынықтыру

Қысқа секіртпемен секіруді үйретуді жалғастыру,қол мен аяқты қозғау үйлесімділігін жетілдіру.

Допты жоғары лақтырып,

қолды артқа жіберіп шапалақтап,допты саусақтарын ашып,қайтадан қағып алуға жаттықтыру.

Зейіндерін жаттықтыру.

Ойын жаттығуы: Жылдам шеңберге тұр! Ептілікті жаттықтырамыз.Құрсаумен орындалатын ЖДЖ.

Қозғалыс үйлесімділігін жаттықтырамыз.Ойын жаттығуы:Допты қағып ал!

Релаксация:Сиқырлы ұйқы.

Балалармен жеке жұмыс



Серуен






Балалардың үйге қайтуы

Балалармен жеке жұмыс.Жеке картаға сәйкес:әңгімелесу,дидактикалық ойындар,сөйлеудің дыбыстық мәдениеті,байланыстырып сөйлеу,бейнелеу әрекеті арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту.



Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау,спорттық-ойын жабдықтары мен спорттық құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу.Серуенге қызығушылықтарын арттыру.Балаларды реттілікпен киінуі,серуенге шығу,топтық ережелерді қайталау,өзіне-өзі қызмет ету дағдылары,ірі және ұсақ моториканы дамыту тақырыбына жеке әңгімелер өткізу.

Серуен картатекасы №1,№2,№3,№4,№5 Ауа-райы құбылыстары мен табиғат обьектілерін бақылау,әңгімелесу,көркем сөз,

спорттық,қимылды және ұлттық ойындар,еңбек әрекеті.


Балалардың жетістіктері туралы әңгімелесу,ата-аналардың балаларды тәрбиелеу мен дамыту бойынша сұрақтарына жауап беру,кеңес беру.























Категория:

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.