» » Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы. ҚАРАША

 
 
 

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы. ҚАРАША

Автор: admin от 7-11-2022, 15:18, посмотрело: 46

0

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы 

               

Білім беру ұйымы

Топ:Мектепалды даярлық

Балалардың жасы: 5-6 жас

Жоспардың құрылу кезеңі:  7-11қараша 2022жыл

Күн тәртібі

Дүйсенбі

7-қараша

Сейсенбі

8-қараша

Сәрсенбі

9-қараша

Бейсенбі

10-қараша

Жұма

11-қараша

Балаларды қабылдау

Балаларды қабылдау:балаларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу.Балалар үшін жайлы жағдай жасау.Баланың бүгінгі көңіл-күйі,оны не қызықтыратыны туралы сұрау,баланы жеке пікір білдіруге тарту.



Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру 

Ата-аналармен бала денсаулығы,баланың үйдегі күн тәртібі,жетістіктері туралы әңгімелесу,баланы дамыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша (жыл мезгілліне байланысты балаларды киіндіру ) кеңес беру.


Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

Балалардың қызығушылықтары мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып,күні бойы ұйымдастырылған әртүрлі балалар іс-әрекеті ойын,қимыл,танымдық,шығармашылық,зерттеу,эксперимент,еңбек,балалардың дербес әрекеті,өзіне-өзі қызмет ету әрекеті.







Таңертеңгі жаттығу

Таңертеңгі жаттығу кешені,қимыл белсенділігі,ойын әрекеті.Сапқа тұру,жүгіру,жалпы дамытушы және тыныс алу жаттығулары.

Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық



Балалардың сезінген әсерлерімен бөлісу,жаңалықтарды білу,бірлескен жоспарларды,мәселелерді талқылау,қызығушылықтары

 бойынша әрекет түрін таңдау,ережелер туралы келісу және бірлескен әрекет,кезекшілік.

Ұйымдастырылған іс-әрекет


1.Сөйлеуді дамыту

Дауысты дыбыстар.

Қатаң,ұяң,үнді дауыссыз дыбыстарды жалпылама түсіндіру.

Әңгіме мазмұнын толық айту арқылы сөздік қорларын дамыту.Дыбыстар екіге бөлінеді.Әліпби 42дыбыс,дауыссыз 27дыбыстар.Дауыссыз дыбыстарқатаң,ұяң,үнді болып бөлінеді.

А.М:Қайда екен өлеңін оқу.

Қ.МырзаӘли Ең тәтті дүние әңгімесін оқу.

Дидактикалық ойын:

Таңдап алда,атын айт

Ойын шарты:аңдар мен жануарлардың қиынды суреттері ішінен біреуін таңдап алып,атын айтады және оның жүрісін салып береді.

Дәптермен жұмыс.

Дәптердегі тапсырманы орындау.

Жаңылтпаш жаттау.

Қай тай лақтай?

Қай лақ бармақтай?

2.Математика негіздері

Сопақша геометриялық фигураны тануға және атауға үйрету;

дөңгелек және сопақша,сопақша және тіктөртбұрыш арасындағы айырмашылықтар мен ұқсастықтарды табуға,заттардың пішіндерін анықтауға үйрету,

заттардытүсі,пішіні,шамасы бойынша ажырату білігін бекіту,заттарды әртүрлі белгісі бойыншасалыстыру.

Геометриялық фигуралардан және олардыңбөліктері

нен модельдеуді жаттықтыру.Ойын жағдаяты.Дүкен ойыны.Моншақ сатып алу.

Геометриялық фигуралармен таныстыру.Айырмашылықтары мен ұқсастықтары.Топ

пен жұмыс.

Дәптермен жұмыс.

1-2тапсырманы орындау. «Көліктерді гаражға кіргіз» дид-қ ойыны.

Ойын тапсырма «Бейнеле»

3-4тапсырманы орындау. 

«Не өзгерді» дид-қ ойыны. «Домалайды-домаламайды»

ойыны. «Санау» дид-қ ойыны.

Математикалық жазулар дәптерімен жұмыс.

3.Қоршаған орта таныстыру

Тұрмыстық техника түрі және оның қажеттіліктерін түсіндіру.

Шаңсорғыш ойыны.

Үйдегі заттар,үй жихаздарын атау.

Электр құралдары мен тұрмыстық техника.

Демонстрациялық материалмен жұмыс.

Жұмбақ.Шешуі:тоңазытқыш,шаңсорғыш,теледидар.Ойын  «Жалғастыр» «Көп ойла,сөз ойла» ойыны.

«Қызметіне қарай ата» ойыны.

Дәптермен жұмыс.

Тапсырмаларды орындау.Жеке жұмыс.

4.Дене шынықтыру

Саусақ гимнастикасы:

Менің үйім.

Текшелермен жалпы дамыту жаттығуларын орындау.Негізгі қимылдар:Еңбектеу, өрмелеу. Жүру мен жүгіруді алмастырып, заттардың арасымен «жыланша» төрттағандап еңбектеу, кедергілер арасынан еңбектеу; допты басымен итеріп, төрттағандап еңбектеу (арақашықтығы 3-4 м); гимнастикалық скамейка бойымен қолымен тартылып, иықтары мен тізелеріне сүйене отырып, етпетімен өрмелеу. Бірнеше заттардан еңбектеп өту, әртүрлі тәсілдермен құрсаудың ішіне еңбектеп өту, гимнастикалық қабырғамен өрмелеу және бір гимнастикалық қабырғадан екіншісіне ауысып өрмелеу. 

Лақтыру, қағып алу, домалату. Допты жоғары, жіптің үстінен лақтыру және екі қолымен, бір қолымен (оң және сол қолын алмастыру) қағып алу; допты бір қатарға қойылған заттардың арасымен домалату, допты қабырғаға лақтыру және екі қолымен қағып алу; 2–2,5 м арақашықтықтағы нысанаға құм салынған қапшықты, асықты лақтыру, допты екі қолымен бір-біріне (арақашықтығы 1,5–2 м) басынан асыра лақтыру, допты екі қолымен заттардың арасымен (арақашықтығы 4 м) жүргізу, допты лақтыру және алға қарай жылжып, екі қолымен қағып алу (арақашықтығы 4–5 м).

Сапқа тұру, сап түзеу, сапқа қайта тұру. Сапқа бір, екі, үш қатармен тұру, бір-бірінің жанына және бір-бірінің артынан сапқа тұру, орнында айналу, оңға, солға бұрылу, сап түзеп, бір және екі, үш қатармен қайта тұру.Қимыл-қозғалыс ойыны.

Қоңыраулы соқыртеке.Жақсы-жаман ойыны.Жағдаятты бағалау.


















1.Сауат ашу негіздері

Буындардан сөз құрауға үйрету.

Сөздерді буынға бөлу,буын санын ажырата алуға жаттықтыру.Дидак

тикалық ойындар арқылы буындардан сөз құрай алу дағдыларын дамыту.

Кел,балалар күлейік.

Күлкіменен түлейік.

Күлкі көңіл ашады.

Күліп өмір сүрейік.

Сұрақ-жауап әдісі арқылы қайталау.

Артикуляциялқ жаттығу жасау.

«Болады-болмайды» ойыны.

Күйші болуға ...

Биші болуға...

 Ерке болуға...

Серке болуға... «Буынға бөл» дидактикалық жаттығуы.Жұмбақ

тар шешу.

«Жоғалған буын»

дид-қ ойыны.

Дәптермен жұмыс.

Графикалық жұмыс.

Саусақ жаттығуы.

2.Математика негіздері

Текше,шар,цилиндрді тануды,атаудыүйрету.

Логикалық байланыстармен заңдылықтарды орнату,санау дағдыларын дамыту;

санау білігін бекіту,

қоршаған ортадан геометриялық фигуралардың пішіні бар заттарды табуға үйрету.Ойын жағдаяты.Сиқырлы пішіндер әлемі.

Геометриялық денелердің атауларымен танысу.

Текше,шар,цилиндр.

Топпен жұмыс.Ойын жаттығуы «Пішіндер неге ұқсайды?»

Кеңістіктік ұғымдарды дамытуға арналған ойын «Фигураны атап көрсет»     Дәптермен жұмыс.1-2

тапсырманы орындау.

3-4тапсырманы орындау. «Пішінді табыңдар» дидактикалық ойыны. Математикалық жазулар дәптерімен жұмыс.

2.Қазақ тілі

Қазақ тіліндегі сөздерді дұрыс айуға және оларды қолдана білуге үйрету,сөзді саналы түрде есте сақтауға жаттықтыру.

Қазақ тіліндегі сөздер мен сөйлемдерді түсініп және күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету.

Сөздерді сөз тіркесімен айтуға,

сөйлем құрауға жаттықтыру.Сөздегі қазақ тіліне тән дыбыстарды ойын жаттығуларында дұрыс айтуға дағдыландыру.

Достар,бері келіңдер,

Қолдарыңды беріңдер.

Шаттық толы шеңберге,Қуанышпен еніңдер.Ғажайып сәт.

Қуыршақтар-Сәуле мен Арман.Сөздік ойын:Мен бастаймын,

сен қошта.

Демонстрациялық материалдармен жұмыс.Мақалды жаттау.Адамдосымен,

ағаш тамырымен мықты.Дид-қ ойын:

Өзіңнің досың туралы әңгімеле.Дәптермен жұмыс.Суретке қарап мәтін құрау.Жеке жұмыс.

4.Музыка

Әннің сипатын қабылдау,дауысын дұрыс келтіріп орындау,ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру.Музыкалық ырғақтық қимылдар.

Шеңберге тұр.

Бетховен.Музыка тыңдау.Аққу 

Н.Тілендиев.Ән     айту.

Елтаңбасы елімнің.

Билер.Асатаяқ биі.

Ойындар,хороводтар.

Аспаптардың дауысын ажырату.   



1.Математика негіздері

Текше,шар,цилиндрді тануды,атаудыүйрету.

Логикалық байланыстармен заңдылықтарды орнату,санау дағдыларын дамыту;

санау білігін бекіту,

қоршаған ортадан геометриялық фигуралардың пішіні бар заттарды табуға үйрету.Ойын жағдаяты.Сиқырлы пішіндер әлемі.

Геометриялық денелердің атауларымен танысу.

Текше,шар,цилиндр.

Топпен жұмыс.Ойын жаттығуы «Пішіндер неге ұқсайды?»

Кеңістіктік ұғымдарды дамытуға арналған ойын «Фигураны атап көрсет»     Дәптермен жұмыс.1-2

тапсырманы орындау.

3-4тапсырманы орындау. «Пішінді табыңдар» дидактикалық ойыны. Математикалық жазулар дәптерімен жұмыс.

2.Көркем әдебиет

 Өлеңді дауыс ырғағымен, логикалық екпінмен жаттауға дағдыландыру.

Қ.Мүсірепов Алтын астық өлеңі.   

Өлең мазмұны бойынша сұрақтар: 

– Сендерге өлең ұнады ма? 

– Өлең шумақтарында не жайында айтылған?

 – Өлеңді кім жазған?

 – Алтын астық деген сөзді қалай түсінесің?

 – Астыққа не жатады?

– Астық үлкен еңбектің арқасында келеді дегенді қалай түсінесің?

Жұмбақты шеш. 

Ұзын мұртты сарылар,

Қойнында дəні бар. (Бидай) 

Не артық? Белгіле. Дәптермен жұмыс.

Балаларға астық жинауға қатысы жоқ затты – себетті белгілетеді.

3.Сөйлеуді дамыту

Дауысты дыбыстар.

Қатаң,ұяң,үнді дауыссыз дыбыстарды жалпылама түсіндіру.Әңгіме мазмұнын толық айту арқылы сөздік қорларын дамыту.

Дыбыстар екіге бөлінеді.

Әліпби 42дыбыс,дауыссыз 27дыбыстар.Дауыссыз дыбыстар қатаң,ұяң,үнді болып бөлінеді.

А.М:Қайда екен өлеңін оқу.

Қ.МырзаӘли Ең тәтті дүние әңгімесін оқу.Дидактикалық ойын:Таңдап алда,атын айт.

Ойын шарты:аңдар мен жануарлардың қиынды суреттері ішінен біреуін таңдап алып,атын айтады және оның жүрісін салып береді.Дәптермен жұмыс.

Дәптердегі тапсырманы орындау.Жаңылтпаш жаттау.

Қай тай лақтай?

Қай лақ бармақтай?

4.Дене шынықтыру

Ойын-жаттығуы.Тыңда-орында.Ырғақты гимнастика.Негізгі қимыл-қозғалыстарды орындау.

Негізгі қимылдар:

Еңбектеу, өрмелеу. Жүру мен жүгіруді алмастырып, заттардың арасымен «жыланша» төрттағандап еңбектеу, кедергілер арасынан еңбектеу; допты басымен итеріп, төрттағандап еңбектеу (арақашықтығы 3-4 м); гимнастикалық скамейка бойымен қолымен тартылып, иықтары мен тізелеріне сүйене отырып, етпетімен өрмелеу. Бірнеше заттардан еңбектеп өту, әртүрлі тәсілдермен құрсаудың ішіне еңбектеп өту, гимнастикалық қабырғамен өрмелеу және бір гимнастикалық қабырғадан екіншісіне ауысып өрмелеу. 

Лақтыру, қағып алу, домалату. Допты жоғары, жіптің үстінен лақтыру және екі қолымен, бір қолымен (оң және сол қолын алмастыру) қағып алу; допты бір қатарға қойылған заттардың арасымен домалату, допты қабырғаға лақтыру және екі қолымен қағып алу; 2–2,5 м арақашықтықтағы нысанаға құм салынған қапшықты, асықты лақтыру, допты екі қолымен бір-біріне (арақашықтығы 1,5–2 м) басынан асыра лақтыру, допты екі қолымен заттардың арасымен (арақашықтығы 4 м) жүргізу, допты лақтыру және алға қарай жылжып, екі қолымен қағып алу (арақашықтығы 4–5 м).

Сапқа тұру, сап түзеу, сапқа қайта тұру. Сапқа бір, екі, үш қатармен тұру, бір-бірінің жанына және бір-бірінің артынан сапқа тұру, орнында айналу, оңға, солға бұрылу, сап түзеп, бір және екі, үш қатармен қайта тұру.

Қимыл-қозғалыс ойыны.

Орныңды тап.

Бүгін менің үйренгенім...












1.Сауат ашу негіздері

Үш дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету.

Дыбысты талдау жасату арқылы дауысты,дауыссыз дыбыстар туралы білімдерін дамыту.

Артығын тап ойыны.

1.Аю,өрмекші,маса,көбелек,ара.2.Тауық,

әтеш,үйрек,қаз,сауыс

қан.3.мысық,түлкі,аю,қасқыр.Сұрақ-жауап арқылы қайталау.

Дыбыстық талдау жасауды үйрету.

Жұмбақ шешу.Шешуі қар.Қыс сөзін дыбыстық талдау.

Дәптермен жұмыс.

Саусақ жаттығуы.

Алақанды ысқылап.

Қыздырайық балақай

Алақанын ысыды.

Қараңдаршы алақай!

3.Қазақ тілі

Әртүрлі мамандық иелері туралы түсіндіру,адамдардың еңбектеріндегі өзара байланыстарды байқауға үйрету.

Мамандықтардың ерекшеліктерін түсіндіріп,байланыс

тырып сөйлеуге,

жаңылтпаштар айтуға үйрету.Қазақ тіліндегі сөздер мен сөйлемдер

ді түсініп және күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету.

Таңертең тұр шынық,

Еңбек ет те тынық

.Ешбір жалқау болма.

Ауырмайсың сонда.

Ғажайып сәт.Ыстық доп ойыны.Мен және менің достарым тақырыбы бойынша үйренген сөздерді қайталау.Жеңімпазды анықтау.Мамандық

тарды таныстыру.

Жаңа сөздермен таныстыру.Ұшқыш,ғарышкер,дәрігер.

Дыбыстық жаттығу.

Ойын «Кім не істейді?» Жаңылтпаш жаттау.Ұшқыш меңгергенді.

Дәрігер меңгере алама?Дәрігер меңгергенді.Ұшқыш меңгере алама?

Дәптердегі тапсырмаларды орындау.

3.Қоршаған ортамен таныстыру

Көлік түрлерімен таныстыруды жалғастыру,

олардың қарапайым құрылысы және

қажеттілігі жайлы

түсіндіру.Арнайы көлік түрлерінің көп түрлілігі,

белгілі жұмыс түрін орындау үшін олардың жабдықтары жайлы түсініктердіқалыптастыру.

Айналадағы қоршаған ортаға зейін қоя біліу дағдысын қалыптастыру.

Көшедегі тәртіп

ережелерін сақтау.Доп пен үрлегіштер ойыны.

Демонстрациялық материалмен жұмыс.

Жетекші сұрақтар.Өрт сөндіргіш машинасы.

Жедел жәрдем машинасы

Полиция машинасы.

Апаттық машинасы.

Қоғамдық көліктегі тәртіп ережелері.Автобуста ойыны.Қосымша ақпарат беру.Төрт дөңгелек,

дөңгелек.Келесің сен дөңгелеп.Жеткізер әр уақытта.Қажет болған бағытқа.Оның аты-

машина.Кел,дос,отыр қасыма!

4.Музыка

Шығармалардың эмоциялық мазмұнын,

олардың сипатын,көңіл күйін ажырату,әсерлі реңктерін ажырату.Әннің шаттық көңілін көңілді жеткізіп,жеңіл,ширақ дауыспен шумақтардың соңын жұмсартып айту.

Әуеннің би сипатын сезіну,би қимылдарының элементтерін орындау,

халық биін үйрену арқылы көркем мұраның кейбір элементтерімен таныстыру.Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындауды үйрету.Мерекелік марш.

Б.Дәлденбай.Әуеннің сипаттамасына сәйкес ырғақтық қимылдарды мәнерлеп жасауға үйрету.

Музыкалық-ырғақтық қимылдар:Құстар.Балаларға өз қалауы бойынша таныс би қимылдарын орындау.Музыка тыңдау:

Асқақта,Астана.дауыс жаттығуы.Ән айту.Астана.

А.Досмағанбет.Елтаңбасы елімнің.Билер:Асатаяқбиі.

Айналма,ашамай,сырға,

толқын,ирек,буын би элементтерін мәнерлеп жасауға үйрету.Ойындар,

хороводтар:Менкүйшімін.


1.Сауат ашу негіздері

Үш дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету.Дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтай алу дағдыларын бекіу.Сөз құрамын анықтау,

сұраққа толық,тиянақты,

нақты жауап беру дағдыларын дамыту.

«Заттың жекеше түрін айт» ойыны.Ұлдар-ұл,

Торғайлар-торғай,

Көбелектер-көбелек

Таулар-тау,Жапырақтар-жапырақ.Сұрақ-жауап әдісі арқылы қайталау.

Артикуляциялқ жаттығу жасау. «Жалауша» дидактикалық ойын жаттығуы.Доп,шар сөздеріне дыбыстық талдау,

дыбыстық сызбасы.

Биле,биле балақай.

Бір,екі,үш,төрт.

Біз билейміз күш көп.

Бес,алты,жеті,сегіз.

Ән мен би егіз.

2.Көркем әдебиет

Ертегі мазмұны бойынша ойнату арқылы театр мәдениетіне баулу.

Байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру.

Мақтақыз бен мысық қазақ ертегісімен

таныстыру.Ертегі мазмұны бойынша

сұрақтар.Дәптермен

жұмыс.Жұмбақты шеш.

Ертегіні рөлдерге бөліп сахналау.

3.Шығармашылық іс-әрекет

Елестету бойынша бірнеше бөліктерден заттар жасау жапсыру,құрастыру, суретін салу,мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру.

Үлестірмелі

материалдармен жұмыс.

Құмырадағы гүлдер суреті.

Балалар шығармашылығы.

Көрме.

4.Дене шынықтыру

Команда тренингі.Қол ұстасып сауық құру.Секірулер.

Кинезиологиялық гимнастика.

Негізгі қимылдар:Еңбектеу, өрмелеу. Жүру мен жүгіруді алмастырып, заттардың арасымен «жыланша» төрттағандап еңбектеу, кедергілер арасынан еңбектеу; допты басымен итеріп, төрттағандап еңбектеу (арақашықтығы 3-4 м); гимнастикалық скамейка бойымен қолымен тартылып, иықтары мен тізелеріне сүйене отырып, етпетімен өрмелеу. Бірнеше заттардан еңбектеп өту, әртүрлі тәсілдермен құрсаудың ішіне еңбектеп өту, гимнастикалық қабырғамен өрмелеу және бір гимнастикалық қабырғадан екіншісіне ауысып өрмелеу. Лақтыру, қағып алу, домалату. Допты жоғары, жіптің үстінен лақтыру және екі қолымен, бір қолымен (оң және сол қолын алмастыру) қағып алу; допты бір қатарға қойылған заттардың арасымен домалату, допты қабырғаға лақтыру және екі қолымен қағып алу; 2–2,5 м арақашықтықтағы нысанаға құм салынған қапшықты, асықты лақтыру, допты екі қолымен бір-біріне (арақашықтығы 1,5–2 м) басынан асыра лақтыру, допты екі қолымен заттардың арасымен (арақашықтығы 4 м) жүргізу, допты лақтыру және алға қарай жылжып, екі қолымен қағып алу (арақашықтығы 4–5 м).

Сапқа тұру, сап түзеу, сапқа қайта тұру. Сапқа бір, екі, үш қатармен тұру, бір-бірінің жанына және бір-бірінің артынан сапқа тұру, орнында айналу, оңға, солға бұрылу, сап түзеп, бір және екі, үш қатармен қайта тұру.Тізбектелген кедергілер алқабынан өту.













Балалармен жеке жұмыс



Серуен






Балалардың үйге қайтуы

Балалармен жеке жұмыс.Жеке картаға сәйкес:әңгімелесу,дидактикалық ойындар,сөйлеудің дыбыстық мәдениеті,байланыстырып сөйлеу,бейнелеу әрекеті арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту.



Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау,спорттық-ойын жабдықтары мен спорттық құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу.Серуенге қызығушылықтарын арттыру.Балаларды реттілікпен киінуі,серуенге шығу,топтық ережелерді қайталау,өзіне-өзі қызмет ету дағдылары,ірі және ұсақ моториканы дамыту тақырыбына жеке әңгімелер өткізу.

Серуен картатекасы №1,№2,№3,№4,№5 Ауа-райы құбылыстары мен табиғат обьектілерін бақылау,әңгімелесу,көркем сөз,

спорттық,қимылды және ұлттық ойындар,еңбек әрекеті.


Балалардың жетістіктері туралы әңгімелесу,ата-аналардың балаларды тәрбиелеу мен дамыту бойынша сұрақтарына жауап беру,кеңес беру.






Категория:

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.