«БЕКІТЕМІН»
Мектеп-гимназия директоры
____________Л.Н.Нусипкожаева
«__» тамыз 2022 жыл
«Мектепке дейінгі шағын орталығы және Түменбай бастауыш мектебі бар Сәдуақас Серкебаев атындағы орта мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
2022-2023 оқу жылына арналған бейіндік оқыту жөніндегі іс-шаралар жоспары
І. Басшылыққа алатын құжаттар:
1.Қазақстан Республикасының Конституциясы
2.Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі
3.Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы
4. Қазақстан Республикасының «Педагог мәртебесі туралы» Заңы
5.Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Заңы
6.Білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілері
ІІ. Жоспардың мақсаты:
- Оқушылардың қызығушылық бағытын, қабілетін, келешекте ие болуға тиісті мамандыққа бейімделуін қанағаттандыру.
- Мектептің жоғары сыныптарында оқушыны еңбек нарығының нақты сұраныстарын ескере отырып, әлеуметтендіруге бағыттау.
- Кәсіпке бағдарлау
- Оқушылардың өз бағытын анықтауына көмек жасау.
- Жоғарғы оқу орындарына дайындау
Міндеттері:
1. Бағдарлы оқытуды ұйымдастыру
2.Мамандық таңдауға бағыт беру
3. Сапа көрсеткішін арттыру
ІІІ. Күтілетін нәтиже:
- Өзгермелі даму үстіндегі ортада өмір сүруге бейім, бәсекеге қабілетті және құзыретті шығармашыл, білімді тұлғаны дамыту және қалыптастыру;
- Оқушылардың білім сапасын саралау арқылы белгілі бір бағытқа икемділігін анықтау
- Білімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыру, білім сапасын жоғарлату
| С.Серкебаев атындағы орта мектеп-гимназиясының 2022-2023 оқу жылына арналған бейіндік оқыту жөніндегі іс-шаралар жоспары | |||||||
№ | Іс-шаралар | Өткізу мерзімі | Жауаптылар | Қатысушылар | Күтілетін нәтиже | |||
Атауы | Түрі | Мақсаты | ||||||
1-бағыт: Кәсіптік бағытқа бағытталған іс-шаралар | ||||||||
1 | Аудиттер жинақтау (10-11 сынып оқушылары) арасында зерттеу жұмыстарын жүргізу | сауалнама | Оқушылардың қызығушылық бағытын,қабілетін, келешекте ие болуға тиісті мамандыққа бейімделуін қанағаттандыру | қазан | Психолог, сынып жетекшілері, директордың БЖ орынбасары | 10-11 сынып оқушылары | Сауалнама нәтижесі бойынша қалыптасқан коллаборативті ортаның деңгейі анықталады. Анықталған деңгей бойынша жоспарлы әрекет құру | |
2 | Бейіналды сыныптарда оқушылардың таңдау курстарын дұрыс таңдауына кеңес беру | пікірлесу | Мамандыққа қажетті білім алуға ықпал ету | қыркүйек мамыр | Психолог, пән мұғалімдері, сынып жетекшілері | 10-11 сынып оқушылары | Өзгермелі заман жағдайында азаматтық жауапкершілік мәселелерін дұрыс түсінеді, бағытталады | |
3 | «Мамандық таңдауда қателікке – ұрынба!» 9,10,11- сынып оқушыларымен бағдарлы оқыту мамандық таңдау бағыттарында жұмыстар жүргізу | тәрбие сағаты, кездесу, дөңгелек стол, тренинг | Оқушылардың мамандықты дұрыс таңдауына бағыт-бағдар беру | жыл бойы | Психолог, Сынып жетекшілері | 9-10-11 сынып оқушылары, ата-ана | Мамандық құндылықтары туралы түсініктері кеңейеді, мамандық таңдаудың негізгі шарттарын таныйды | |
4 | «Мен мамандық әлемінде» | Кәсіби өзін-өзі анықтау іс-шарасы (сауалнама) | Оқушылардың өмірлік әлеуметтік, кәсіби өзін-өзі анықтауына, тұлға ретінде өрістеуіне көмектесу | қаңтар желтоқсан | Психолог, сынып жетекшілері, директордың БЖ орынбасары | 10-11 сынып оқушылары, ата-ана | Мамандықты дұрыс таңдаған түлек | |
5 | «Білім алу-батылдық,оны толықтыру-даналық, ал шебер қолдана білу-өнер» зерттеуге тәрбиелеу | танымдық сайыс | Ғылыми зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру | қазан желтоқсан ақпан | Пән мұғалімдері, сынып жетекшілері | Мектеп оқушылары | ||
2-бағыт: Ақпараттық талдау кезеңі | ||||||||
6 | Нормативтік құқықтық құжаттар | Құқықтық кеңес күні | Әр айдың бірінші дүйсенбісі | Мүшелері | Шағын топ мүшелері | Нормативтік-құқықтық құжаттарды іс-әрекетте басшылыққа алады, орындайды | ||
7 | Бейінді оқытуға байланысты 2022-2023 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспарын жасап, бекітуге ұсыну | Жоспарлау, талқылау | Бағдарлы сыныптағы оқушыны еңбек нарығының нақты сұраныстарын ескере отырып әлеуметтендіруге бағытталған арнайы дайындау жүйесін жасау | Сынып жетекшілері, директордың БЖ орынбасары | Шағын топ мүшелері | |||
8 | 2022-2023 оқу жылына бағдар бойынша : - Әр оқушыға мәліметтер қорын жасау; - сауалнама | сауалнама | Оқушылардың таңдаған бағдары бойынша сапалы білім беру | Жыл бойы | Жүйелік әкімгер, психолог, сынып жетекшілері, пән мұғалімдері | 10-11 сынып оқушылары | Оқу үрдісі кезіндегі оқушы жетістігі | |
9 | Бейінді сыныптарда таңдау курстары бойынша: -пән мұғалімдерін бекіту, -ҰМЖ жасау, әдістемелік кеңеске бекітуге ұсыну | Педагогикалық кеңесте қарау, бұйрықпен бекіту | Оқушылардың сұранысын қанағаттандыратын курс бағдарламаларын іріктеу | қыркүйек | Пән мұғалімдері | |||
10 | Мұғалімдерді жұмыс жоспарымен таныстыру | отырыс | Жылдық жұмыс жоспарының нәтижелілігін арттыру | қыркүйек | Мектеп директоры, пән мұғалімдері, директордың БЖ орынбасары | мұғалімдер | Жоспардың идеясын түсінген топ | |
11 | Оқушыларды, ата-аналарды бейінді сыныптардың талаптары мен оқыту ерекшеліктерін таныстыру | пікірлесу | Сапалы білім алуға ынталандыру | қыркүйек | Сынып жетекшілері, директордың БЖ орынбасары | 10-11 сынып оқушылары, ата-аналар | ||
3-бағыт: Психологиялық талдау кезеңі | ||||||||
12 | Талдау, рефлексия жасау, проблеманы анықтау | коучинг | сәуір | Проблемаға бағытталған талдау жасай алатын ұжым мүшелері | ||||
13 | Оқушылардың отбасымен, тұрмыстық жағдайына әлеуметтік картасын жасау | сауалнама | Отбасы мен мектеп-гимназияның педагогикалық өзара байланысын нығайту | қараша | Әлеуметтік педагогтар және директордың ТІЖ орынбасары, психологтар | |||
4-бағыт: Әлеуметтік серіктестік | ||||||||
14 | Бағдарлы оқыту механизмі және шарттарымен таныстыру | түсіндіру жарнамалау насихаттау | Оқу және оқудан тыс уақытта ЖОО-мен тығыз байланыста болу | қыркүйек мамыр | Директордың БЖ орынбасары | ЖОО мұғалімдері | Мектеп-гимназияның оқу-тәрбие үрдісіне қатысты екенін түсінеді, қалыптасады | |
15 | «Игі істер бастауы студенттік өмір» студенттермен кездесу | кездесу кеші | Оқушылардың мамандықтар туралы көзқарастарын дамыту, өзін-өзі анықтаудың жалпы әзірлігін қалыптастыру, мамандықтар әлемі туралы ақпарат беру | ақпан | Сынып жетекшілері | 9-10-11сынып оқушылары, қонақтар, ата-ана | Студенттік өмірдің қызықты сәттері туралы сұрақтарға жауап алынады | |
5-бағыт: Бейінді оқытуды ұйымдастырудың бақылау-талдау-жинақтау жұмыстары | ||||||||
16 | Шағын шығармашылық топ деректерді талдап, нәтижелерді сұрыптап, жүргізілген жұмыстар нәтижесін жинақтап, қорытынды-лайды | Эволюация, рефлексия | Білім беру ұйымындағы жағымды және жағымсыз бағыттарды айқындау, жою бойынша ұсыныстар жасау | желтоқсан | Шағын шығармашы-лық топ | Мектеп ұжымы | Мануал, бағаланады, болашаққа бағдар | |
17 | Аудиттер жинақтау (ата-ана, оқушы, педагогтар) арасында зерттеу жұмыстарын жүргізу | Сауалнама, сұрақ-жауап | Білім, білік дағдысын және білім сапасын анықтау | сәуір | Психолог, сынып жетекшілері | Ата-ана, оқушы, педагог | Сауалнама нәтижесіне байланысты мектеп-гимназияда жүргізілген жұмыстардың өзгерісі анықталады. Анықталған деңгей бойынша жоспарлы әрекет құру | |
18 | Жүргізілген жұмыстардың нәтижесін жинақтау | Эволюация, рефлексия | Оқушы мен мұғалімнің ынтымақтастығын кеңейту | мамыр | Шағын шығармашы-лық топ | Мектеп ұжымы | Атқарылған жұмыс нәтижесі бойынша неге қол жеткіздік? Бағалау, болашаққа бағдар, БОЖЖ-тың 2023-2024 оқу жылына арналған іс-шаралар жоспары | |